Scroll Top
SEO Ηράκλειο Κρήτης • Οι 4 κορυφαίοι παράγοντες κατάταξης

SEO Ηράκλειο Κρήτης – Δες πως θα ανέβεις πιο ψηλά στις αναζητήσεις της Google

Σε μια επιχείρηση που τρέχει, είναι δύσκολο να βρεθεί χρόνος για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπου σου. Ειδικά αν θέλεις να λάβεις υπόψη όλους τους παράγοντες κατάταξης της Google. Η αλήθεια επίσης είναι ότι αυτοί οι παράγοντες αλλάζουν συνεχώς. Υπάρχουν όμως κάποια βασικά στοιχεία τα οποία τείνουν να παραμείνουν τα ίδια.

Κατατάσσονται σε 4 κατηγορίες:

  • Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο
  • Καλή εμπειρία χρήστη
  • Σωστός κώδικας της ιστοσελίδας
  • Ποιοτικά backlinks

Σε κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι παράγοντες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να βελτιστοποιήσεις τον ιστότοπο σου. Το Backlinko ενημερώνει κάθε χρόνο το άρθρο του με τον πλήρη κατάλογο των παραγόντων κατάταξης της Google, το οποίο περιέχει ήδη πάνω από 200 παράγοντες.

…Όμως ξέρω ότι είσαι απασχολημένος για να το διαβάσεις. Έχεις μια επιχείρηση να τρέξεις.

Ας μιλήσουμε λοιπόν για τον πιο σημαντικό παράγοντα κατάταξης από κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες.

 

Εδώ είναι οι κορυφαίοι 4 παράγοντες κατάταξης SEO της Google.
Σταμάτα να αγχώνεσαι με κάθε αλλαγή αλγορίθμου. Αυτά είναι τα πράγματα που θα μεγιστοποιήσουν τις προσπάθειες για το SEO το 2020.

 

1. Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο
Ο σημαντικότερος συντελεστής κατάταξης για το περιεχόμενο δεν είναι η ποσότητα, η συγκέντρωση λέξεων-κλειδιών ή ο αριθμός των δημοσιεύσεων. Ο αλγόριθμος της Google έχει γίνει όλο και πιο εξελιγμένος στην ικανότητά του να καθορίσει εάν το περιεχόμενο είναι λεπτομερές, καλά γραμμένο, πρωτότυπο και σχετικό με ένα ερώτημα.

Επομένως, εάν στοχεύεις σε μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή φράση, μην προσπαθείς να χωρέσεις όλες τις παραλλαγές της στη σελίδα σου. Αυτό όχι μόνο δεν κάνει καλό, αλλά αντιθέτως μπορεί να βλάψει το SEO, χάρη στην αναβάθμιση Maccabees που έγινε πριν από μερικά χρόνια.

Επίσης, δεν χρειάζεται να γράψεις έναν οδηγό 5.000 λέξεων για να απαντήσεις σε μια απλή ερώτηση. Αντ’ αυτού, εξέτασε ποιες πληροφορίες ελπίζει να βρει ένας χρήστης με το ερώτημα αυτό και δώσε τις σε αυτόν. Αυτός είναι ο παράγοντας που πρέπει να καθορίζει το μέγεθος του κειμένου, μαζί βέβαια με τις απαραίτητες παραλλαγές φράσεων.

Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά αν ο ιστότοπος σου ρέει με φυσικό τρόπο όταν διαβάζεται δυνατά, αυτό ωφελεί την κατάταξη του.

Γιατί; Υπεύθυνος για αυτό είναι ο αλγόριθμος Hummingbird της Google, όπου βελτιστοποίησε τα αποτελέσματα για φωνητική αναζήτηση.

Οπότε οι καλύτερες συμβουλές για το περιεχόμενο του ιστότοπου σου είναι:

Να είσαι φιλικός και κοινωνικός. Γράψε στην πιο φυσική, απλή γλώσσα που μπορείς.
Ανακάτεψε τα πράγματα. Χρησιμοποίησε διαφορετική γλώσσα όταν μιλάς για τις λέξεις-κλειδιά έτσι ώστε να βγαίνει ένα φυσικό αποτέλεσμα.
Κράτα το περιεχόμενο ωραίο και σύντομο. Χρησιμοποίησε σύντομες λέξεις, σύντομες προτάσεις και σύντομες παραγράφους.

2. Καλή εμπειρία χρήστη
Το νούμερο ένα που μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις την εμπειρία του χρήστη στον ιστότοπό σου είναι να το καταστήσεις φιλικό προς το κινητό. Η Google προτρέπει τους υπεύθυνους ανάπτυξης ιστού να υιοθετήσουν μια προσέγγιση με προτεραιότητα για κινητά κατά τη δημιουργία ιστοσελίδων, ανταμείβοντας τις σελίδες οι οποίες είναι βελτιστοποιημένες για κινητά με υψηλότερες βαθμολογίες.

Εάν δεν είσαι σίγουρος ότι ο ιστότοπός σου είναι φιλικός προς το κινητό, η κονσόλα αναζήτησης της Google προσφέρει ένα εργαλείο που ελέγχει δωρεάν τη φιλικότητα προς κινητά του ιστότοπού σου. Χρησιμοποίησε το!

Τι επηρεάζει την φιλικότητα προς το κινητό για τον ιστότοπό σου;
Η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας.
Ο ιστότοπός σου και κάθε σελίδα εντός του πρέπει να φορτώνει σε 2 δευτερόλεπτα ή γρηγορότερα. Αν και αυτό μπορεί να φαίνεται σαν ένα εξωφρενικό όριο, αμέτρητες μελέτες έχουν δείξει ότι η πλειονότητα των χρηστών κινητών εγκαταλείπουν μια σελίδα που χρειάζεται περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα για να φορτώσει.
Η ευκολία στη χρήση των στοιχείων με δυνατότητα κλικ.
Είναι καλή ιδέα να τοποθετήσεις κουμπιά κλήσης, αποστολής email, συνδέσμους προτροπής σε αγορά κλπ, απλά βεβαιώσου ότι είναι φιλικά για οποιοδήποτε μέγεθος δαχτύλου! Εάν οι επισκέπτες κάνουν λάθος κλικ σε λάθος κουμπί και γυρίσουν πίσω στην αρχική σελίδα μετά το λάθος τους, η Google θα το μετρήσει σαν πρόβλημα στον ιστότοπο.
Το πλάτος του περιεχομένου και των εικόνων σας.
Οι περισσότεροι ιστότοποι είναι σχεδιασμένοι ώστε να ανταποκρίνονται στην οθόνη στην οποία βλέπουν. Αυτό σημαίνει ότι θα προσαρμοστούν αυτόματα. Εάν ο ιστότοπός σου δεν είναι καινούργιος, ενδέχεται να μην έχει αυτή την δυνατότητα. Δοκίμασε να προβάλεις τον ιστότοπο σου σε μια κινητή συσκευή και να δες μόνος σου. Εάν πρέπει να κάνεις πολλά ζουμ, αυτό είναι ένα δείγμα ότι το site δεν είναι responsive.
Η πλοήγηση του ιστοτόπου.
Οι χρήστες των κινητών συσκευών δεν θέλουν να κάνουν κλικ σε πολλές σελίδες για να φτάσουν εκεί που επιθυμούν. Οργάνωσε λοιπόν το περιεχόμενό σου έτσι ώστε οτιδήποτε να είναι 3 κλικ ή λιγότερα μακριά ανά πάσα στιγμή.

3. Κατάλληλος κώδικας
Ο σημαντικότερος συντελεστής κατάταξης για τον κώδικα των σελίδων είναι οι ετικέτες εικόνας.

Οι ετικέτες εικόνας συνοδεύουν τις εικόνες που μεταφορτώνεις στον ιστότοπο σου. Αυτές οι ετικέτες είναι το σημείο όπου η Google αναμένει να διευκρινίσεις τι περιέχεται στην εικόνα, ώστε να μπορεί να την επεξεργαστεί κατάλληλα. Αν δεν έχουν φορτωθεί όλες οι εικόνες με αυτές τις ετικέτες συμπληρωμένες σωστά, αυτό θα συμβάλλει στο να πέσει η κατάταξη του ιστότοπου.

Υπάρχει επίσης μια αυξημένη έμφαση στη βελτιστοποίηση αναζήτησης εικόνων και μια πρόσφατη αλλαγή στην αναζήτηση εικόνων της Google, η οποία θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα τη αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σου εάν οι εικόνες σου έχουν βελτιστοποιηθεί σωστά με ετικέτες.

Τι πρέπει να γράφουμε όμως στις ετικέτες εικόνας;
Alt text και alt attributes (Εναλλακτικό κείμενο και εναλλακτικά χαρακτηριστικά). Αυτά περιγράφουν τι υπάρχει στην εικόνα και γιατί σχετίζεται με τη σελίδα.
Pro tip: Οι ετικέτες δεν είναι μόνο για τις όμορφες φωτογραφίες και τα γραφικά. Πρέπει να χρησιμοποιούνται ακόμη και με στοιχεία όπως τα κουμπιά παρότρυνσης και τις εικόνες της γραμμής πλοήγησης.
Title tags (Ετικέτες τίτλου). Εμφανίζονται όταν κάποιος περνάει το ποντίκι πάνω από μια εικόνα. Χρησιμοποίησε αυτή την ετικέτα για να πεις σε κάποιον τι να κάνει με την εικόνα. Που θα τον οδηγήσει εάν την κλικάρει, και ούτω καθεξής.
Η Google δεν είναι η μόνη που επωφελείται από αυτές τις ετικέτες. Τα άτομα με προβλήματα όρασης και τα τυφλά άτομα βασίζονται επίσης σε αυτές. Έτσι λοιπόν χρησιμοποιώντας τις, βελτιώνεις συνολικά την εμπειρία των χρηστών στον ιστότοπο σου.

 

4. Ποιοτικά backlinks
Ενώ τα backlinks φαίνεται να έχουν πάρει έναν λιγότερο σημαντικό ρόλο, εξακολουθούν να παραμένουν ένας βασικός παράγοντας κατάταξης. Και έχει νόημα. Αν άλλοι ιστότοποι σε επισκέπτονται και επιθυμούν να μοιραστούν το περιεχόμενό σου, πρέπει να είσαι άξιος υψηλής κατάταξης στην Google, σωστά;

Δυστυχώς, πάρα πολλοί επαγγελματίες SEO με κακές πρακτικές backlinks ανάγκασαν την Google να γίνει πολύ επιλεκτική σχετικά με το είδος των συνδέσμων που μπορούν να δώσουν στον ιστότοπο ώθηση στην κατάταξη. Έτσι, όταν πρόκειται για backlinks, επικεντρώσου στην ποιότητα, όχι στην ποσότητα.

FORCE WEB  • Υπηρεσίες SEO Ηράκλειο Κρήτης

Μπερδεύτηκες με όλα αυτά; Δεν έχεις τον χρόνο να ασχοληθείς όσο χρειάζεται για να ανεβάσεις την κατάταξη της επιχείρησής σου;
Μην ανησυχείς καθόλου. Είμαστε εμείς εδώ για εσένα!
Σου παρέχουμε υπηρεσίες SEO υψηλής εξειδίκευσης ώστε το site σου να πιάσει κορυφή! Μάθε περισσότερα εδώ.

Αν ακόμη δεν έχεις ιστοσελίδα, στείλε μας email στο info@forceweb.gr ή τηλεφώνησε στο 6941 538 037.

Για πιο άμεση πληροφόρηση ακολούθησε τη Force Web στο Facebook

 

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.